2010年3月19日星期五

兩道彩虹


我睇《UP》 個時無喊,朋友嘉倫知道一定會低句冷血,但係昨日睇《歲月神偷》我有流馬尿,我就諗朋友嘉倫一定會選擇唔睇。

下半場係好催淚(有人覺得什至是濫情),不過我覺得吳君如和任達華在下半場做得好好,演活了羅生、羅太兩個人(上半場我覺得吳君如依然係吳君如)。唔,我流馬尿係由羅太帶兩個小朋友去北京,臨別時給了丈夫一個無奈的表情開始。

其實唔係想講呢部戲,因為我諗好多人會去睇,亦有好多人寫了影評。
我係想show2年前放工影的double rainbow,正如戲裏大哥講,第二條虹的顏色次序跟第一虹反轉。

印像中,見個最大最大的彩虹係有一次跟友人艾菲亞在英國Chester見到的,可惜當年係無digital camera,手機未有咁高像素,最後只有用個腦記著便算。 

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed