2010年3月15日星期一

XX Online Game

今日阿媽唔係屋企,下午個電視係屬於我嘅,可以睇吓小丸子上電視。廣告時段發現超聲彤彤的代言廣告,感覺佢外表變左好多(唱功差唔多),都係覺得佢原本cool爆嘅表情、對眼唔知成日望去邊嗰個‘離’樣自然啲。昨天食飯與CC不約而同都覺得我們的一位中學女同學同彤彤的表情、亦同時散發著敖骨的氣息,我覺得好好笑。

講返呢個廣告,覺得彤彤最尾揮手嗰一嘢可以再做好啲,導演咁樣都算。仲有彤彤尼句:

實現我彤彤嘅夢想,90後必玩嘅online game -
XX online game 仲唔來玩


首先唔明頭兩句點link,如果90後必玩,我替朋友00後出世嘅BB開心。




youtube裏搵到full version MTV




講代言人我鍾意台灣區的,不過都唱得唔好、用把童音來唱。

1 則留言:

  1. lots of movie and clips on your blog.. hehe.. just surf into yours.. lovely

    greetings from singapore

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed