2010年4月7日星期三

K-Pop 2

記得2002癲去過工聯會學韓文,不過上堂大部份時間老師“為了引起同學們上課的興趣”,大半堂時間都講元斌、裴勇俊,還有宋承憲(可惜引不起我上課的興趣)再加上我懶,用好少好少時間去記韓文,不出一個月已經放棄上課。

雖然是這樣失敗,但是仍不減我對韓文歌/MV的興趣。

如果數我最喜愛的韓國歌手、組合,三甲就是他們:

2nd Runner up
Tasha - T
我的網名Tee就是跟這位韓國hip-hop女歌手改的,T for Tasha,Tee for Thomas (好有聊,不過我鍾意,用咗八年啦!!! Icq年代到MSN)。講返Tasha第一張碟 -As time goes by 以芭樂為主,有英文版歌,所以唔會唔明唱什麼。

As time goes by

1st Runner up
Brown Eyes
第二位,要數就是《褐色眼睛》。自己本身喜歡RnB音樂,而他們的音樂video都好吸引我。而他們第一個MV就有我們熟悉的張震主演  - 《一年後》,還有好好聽的《with coffee》。
One year after

With Coffee

第一位當然係我心目中的型女 - 朴志胤
t-back、高跟鞋跳的成人禮,當然係佢嘅classic,還有之後的I’m a man都勁型。可惜原來佢係韓國不是最top最受歡迎女歌手,之後人氣在台灣、香港都下滑。
成人禮
I am a Man

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed