2010年3月4日星期四

‘奇洛李維斯’公司


天天寫 雖然都是copy and paste 的「我願學」
寫了廿天 從未覺得太乏味
深信快啲 收得到答覆 有份工會請我              ”

失業咁耐都冇咁滕,但是上個禮拜因瞓過龍,失約拜年加吃晚飯,結果被友人痛斥我咁耐重唔搵到工,但係根本就係密密send,不過冇經驗嘅唔請。之前都被朋友、agent潑過好多冷水,不過都唔信‘邪’,但被朋友一罵,自己又計下再過多一個月就半年冇野做,開始有啲茅、有啲‘R’底。Sigh~

希望有‘奇洛李維斯’公司s快啲打電話叫我面試。

2 則留言:

  1. 呢段時間係會信心動搖,心情受影響,但信我啦,呢段日子唔會長,繼續搵工,亦繼續享受埋呢個假期,儲足精神返新工

    回覆刪除
  2. 都好儲精神,成日都係張床度渡過

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed