2010年4月13日星期二

澳門遊




星期六、日,一行九人過大海,當中activities有傾心事、講核突笑話、玩大富翁啤牌、其餘的就是食、賭、豪食、再賭、再食食食。

今次澳門遊托其中一位朋友福,我們可以‘屈’住新濠天地嘅Grand Hyatt。Check in後我們上房,我們訂了Grand Club Tower。入到房間見到佔有1/3空間的廁所,我們大為興奮,不過正因我們男女人多,苦惱去排洗手間和冲涼有點不便。


好靚大浴池

屋內設計

Nespresso+Tea

晚上我們去了星際16樓食自助餐:
OK ga!! 2XX,都好多嘢食, 有翅、有即開生蠔、有長腳蟹、有葡式燒乳豬、有很多甜品還有全個trip highlight就其中一位朋友介紹她的未婚夫給我們認識,這位老死平時講嘢癲喪、非常open(內裏mindset就old fashion),之前group內自爆和各男性友人有過情史,估佢唔到介紹我們給未婚夫認識時依然係:這個是宿舍初戀、舊男友、我就是她的英國遠距戀人,弄得我們俾唔到反應,玩死我哋。 

甜品

友人s’生日蛋糕 (杧果燕窩流沙mousse cake)


星期日我們再食澳門地道美食
蝦子麵

水蟹粥

 營地街街市牛雜

九如坊牛利

九如坊mussel

九如坊木糠蛋糕

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed