2010年4月25日星期日

揮霍的星期六

今日跟舊同事去行山,地點係東龍島。其實之前工作原因,很討厭假日都去對住D山、溪、樹、花、草,不過返港後工作99%office,所以無咁抗拒朋友提議去行山。

今日天氣十分好,去郊遊都好好的活動。喺東龍島發現有許多沈色嘅蝶和蛾。以下的豹紋飛蛾成程都見到,最多時三隻同時出現。

雖然見到係蛾為多,唔知典解行山時諗起呢首舊歌
你像隻蝴蝶在天上飛
飛來飛去飛不到我身邊


十一點開始行,四點半坐船返到西灣河,因為懶、又唔鍾意塗防曬油,結果五個鐘曝曬後,成塊面紅過飲左好多好多酒,仲有啲痛。

下午茶舊同事艾美提議去East Soho裏的Te,吃即製意粉。我點了H – bacon, eggplant spaghetti. 幾好食,不過覺得頗貴。

跟其他人分手後,自己一個人去了買CDs。短期工有量出,一次過就買了三隻。

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed