2010年2月10日星期三

二百英鎊三日柏林遊 - 1


一月頭一個人從倫敦飛去柏林三天,為了一睹柏林圍牆的殘骸、一嚐德國啤酒、美食。
200 鎊呢個Budget係自己set,當中已包括2晚hostel dorm room住宿 booking fees、由倫敦飛柏林來回機票 (大約90鎊)。
住宿方面 – St. Christopher Inn Berlin
39-41 Rosa-Luxemburg-Strasse
Berlin, Germany 10178
我住這間hostel位於Mitte,一個好潮嘅區,café,bar and restaurant 、潮舖、gallery的集中地。
12人Dorm房一晚(包continental breakfast – 即係麵包同cereals) - 只需9鎊,對於我這種類budget traveller來說真係勁筍價,你仲想去邊度搵呢?雖然自己年紀大,而每次我都同自己講要搵多啲錢下次要住酒店,但是當我諗到旅館都只是7-9句鐘睡覺的地方,其實不用要求那麼多。
2天住宿 – 18鎊
搭車方面 – One day travel card -€ 6.10 ABC Zones (機場 – 市中心車程已包入travel card)
非常鼓勵大家購買 travel card,搭多過3、4次都回本。不要貪小便宜唔買飛便搭地鐵,便衣ticket man會失驚無神出現,仲罰得很重。
3天 travel cards – 約18鎊

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed