2010年5月13日星期四

原來我們都係八十後


晚上跟AC去了isquare吃《牛陣》,吃了一碟上級牛肉後,AC疑心起問我覺得這碟是否上級牛肉。我未食過尼間嘢,真係唔知。咁我們問服務員,我們剛剛吃的那一碟是否上級牛,服務員有點遲疑地說是上級。但是我們說再要一碟牛肉時,那個遲疑的服務員竟然問我們要上級牛、還是普通牛,我們入店時點的是上級牛任食餐,我們回答-‘當然係要上級牛肉’。

不久,經理走過問我們是否要由普通牛任食轉做上級牛任食。AC和我都暗罵:搞錯,叫了上級來了普通,浪費了我們的肚。我們著經理不用幫我們入單加至上級牛任食餐,普通牛肉任食餐就算。

等了一會兒還未見牛影,我又招了遲疑服務生過來(她好像我們之前沒有落order般),又再叫一碟牛加確認普通牛。正當AC讚自己醒目過人,連未食過《牛陣》的牛,都能防止《牛陣》以普通牛騙我們上級價錢,這時奇妙的事發生了。

服務員拿來的普通牛肉跟我們之前吃的不一樣,AC和我當然暗知之前吃的那碟確實是上級牛肉。AC為了打完場,便說了一句:我依家俾佢地搞亂哂,唔識分牛肉啲級數,就算係食緊上級質素牛肉都覺得好普通。


食完超‘滿足’,閒聊一下舊公司的一位‘明明’細過我們的同事。這時女人計錯年齡的病菌又侵襲AC:

AC:Ai,X同事都算係80後咩?
TC:咩呀,佢唔算80後,唔通你同我係囉,人家細過我地咁多。
AC:咩呀,你大過我,我呢啲掹車邊係80後,78、79年好近80年。
TC:咁!你計四捨五入 75、76、77、78、79年,個位四捨五入後,咪就係80。我地原來一齊都係80後。
AC: hehe。。。 咩喎我地出來做嘢遇著最壞經濟、最多病痛、03年 SARS啦。。。(AC用緊佢最叻說話技巧 - 拉開話題)

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed