2010年1月29日星期五

Paris Day 3

第三日天色繼續灰暗,仲落雨添。由於下午與ST約好要返佢屋企交租 - 就係幫佢做DIY的工作。

咁趁早上時間我就去了蒙馬達一趟,首先去了愛美麗的cafe,飲咗杯double shot嘅expresso。




飲完之後就衝了上山,照了幾張相我又滾回山下向我的老飯店 - Leon。


Leon係ST响好多年前介紹我吃的青口專門店,惠於香榭麗大道的Leon係貴過其他區的分店。不過香榭麗大道的Leon其實都係比利時的分店。除了ST,我亦與GL來過。
依然點返我叫開的煙肉白菌白酒青口(附送薯條) -

吃飽之後我就返去交租,勞碌至晚上七點多,ST和我整裝待發去今次全個巴黎trip的highlight - 好好好好好味嘅3 -course meal的餐廳。
餐廳叫做 Le Grappillon (32, Rue Tiquetone - website: www.legrappillonparis.com)

我的Set就是 starter - 鵝肝、黑松露丶蛋湯

main course - 小羊肉餅
dessert - Rum 酒 donut 加 cream

ST's set就是 starter - 帶子

main course - 帶子加炒飯


dessert - 心太軟

就係咁我的巴黎搵食之旅好圓滿結束了。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed