2010年1月25日星期一

陪我看演唱會


距離上次看 Kings of Convenience 的演唱會已經係為5、6年前,那次係唯一一次在英國睇演唱會。那次有新加坡朋友加分一口答應陪我睇,而KOC的確無令我們失望。之後,唔知點解無再在英國睇音樂會,可能身邊的朋友都冇興趣。其實我很想參加下 V-Festival 和 Glastonbury Festival,可以好good咁曬吓太陽、飲著Be-ru、un吓un吓聽音樂。
悶咗幾年之後,返咗香港就勁睇演唱會 (雖然唔係每個月都睇)。 今朝在網上已經買了 Kings of Convenience 三月二十五晚的演唱會。唔知點解今次特別叫其他朋友陪我睇,因為係 free standing 的關係,你見post又有興趣就快啲去 www.hkticketing.com 自己買張飛陪我睇,包你一定好滿意離開演唱會場館。唔識我的、身邊又冇陪你睇,見post都去買飛啦,可能逼吓逼吓我企咗你隔離陪你睇。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed