2012年5月27日星期日

朋友家鄉之旅(上集) 森美蘭州 Negeri Sembilan

四月中,在英國做餐館認識的小妹妹(真人十分高大的)終於回家結婚,結束”跳飛機”生涯(外出工作)。我和其他前餐館同事遠赴她的家鄉飲宴,不過由於她的家鄉比較遠,未赴飲宴之前我在兩位前同事的家鄉待了兩天。

他們的家鄉叫森美蘭州,出名的事物,可能係他們的F1賽車場? 他們的Port Dickson? 比KL還要近的KL機場?

觀光官方網站
http://www.promotemalaysia.com.tw/info_1_sub1.aspx?Starting_Point_id=8






森美蘭奇景

1. 二分鐘的船河



夕陽醉了,落霞醉了


2. 開叉椰樹
好似世界正美麗、冒險王那樣,一邊走一邊問人有冇見過開叉的椰樹,大家都叫我哋再向前走,終於我吔見一片椰林…..



最後我哋搵到啦 ….
原來呢棵開叉嘅椰樹大有來頭,响幾十年前….(下刪)

答案:



3. 英式 Bungalow
朋友家鄉的樓房,通常都是兩、三層的厔。唯獨這個單層樓房很少見。經過名嘴導遊誇獎,最後被說為英式Bungalow,在森美蘭難得一見,haha



其實是其中舊工友家的房子,還有一個獨立式茅廁。


4. 廟會
比日本的廟會,mmmmm….
這裡村內居民,自己家人一圍吃東西、聽歌,旁邊的廟亦有上香。



5.星期五為食街



台式盬酥雞



這檔有賣炸雞屁屁,不知是雞屎忽之前,覺得好好味,知道之後當然冇追加,另外海底棷水都可以。

2012年5月13日星期日

英語

我啲英文爛,除了IELTS Oral得好低分之外,iPhone Siri一個英文字都認唔到我啲英文。

不過,今次走佬去到加拿大,有時唔知係自己啲英文講咋,定話其他原因?好似有次去攞政府嘢,搞掂之後諗住搭的士返公司。周圍問人的士站在那裡?

T: "Do you know where I can take a taxi?"
店員: "What is it?"
T: "Taxi"... "Ta..xi"?
店員: "Sorry I don't know what it is"

唯有自己走出商場,自己搵或者再問其人。再問:

T:"Do you know where I can find taxi rank?"..."Taxi?"
路人: "Sorry what is it?"
T: "Taxi"
路人:...
T: "Taxi, yes, Taxi.. or car rental"
路人: Oh... i see.. you can go over there....blah...blah...

明明公司office manager都叫我搭Taxi.. 唔通我真係讀得咁肉酸? 後來,朋友安慰我可能佢哋叫慣"Cab"啦,我講Taxi無人明。
------------------------------------------------------------------------------------------------

另外,唔關英語問題,就係响公司print嘢,其實都在print setting較咗A4, A3,連 landscape、portrait 都set好哂。走去printer都話有error,要再揀過tray、再拑過。

如事者過了兩、三日,都係一拑完Print飛奔去print room,免得hold住部printer。最後,我忍唔住問Admin姐姐(其實唔係好想問,因為佢有啲啲西口西面,同埋佢對我啲問題通常有種"不可思議"的表情),點解print唔唔到A3、A4。

Admin 姐姐: "Hey, this is not Europe, we don't use European Standard like A3, A4. All we use is American Standard: letter size or 11" x 17", sometimes, not quite often, we use legal size".

咁我真係唔知,當然有禮貌道謝之後,拔足而逃,返自己位。

------------------------------------------------------------------------------------------------
其實有些唔慣,想返英國做嘢...

2012年5月10日星期四

但為何一畢業才知 一世我也要考試

唉!! 煩過了很多applications,來近又要應對兩個考試。其實未來加拿大,HR點我去考IELTS,話驚我個work permit申請到一年,所以要我考埋去報Permanent Residence (當然最後試有考,permit 簽了三年)。

7月中,要考執業試、之後,香港駕駛執照不被承認,又要考筆試、路試。我覺得考唔停的人生,所以一聽到有人提進修、不斷增值自我,我就有二十分(10分滿分)的討厭感。

2012年5月1日星期二

我一個人住

終於搵到地方住!!

以前在英國六年,都係住 Shared house/ apartment。今次決定唔住shared properties (不過其實真係平好多),星期五、六發癲搵屋,搵到一間三十多年樓齡的condo / flat。其實以現在的價錢應該可以搵到更好的,不過我好懶,加上好的入住日期要在六月一之後,所以見到OK就算了。

不過俾咗一個月租加一個月按金,帶來嘅錢已經使用了90%。雖然呢到興半月出糧,不過我好擔心miss咗一個入數期,我要等3個星期先有糧出!! 上個禮拜已經開始實行緊縮政策,"冷治" 吃杯麵。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed