2010年1月29日星期五

Paris Day 3

第三日天色繼續灰暗,仲落雨添。由於下午與ST約好要返佢屋企交租 - 就係幫佢做DIY的工作。

咁趁早上時間我就去了蒙馬達一趟,首先去了愛美麗的cafe,飲咗杯double shot嘅expresso。




飲完之後就衝了上山,照了幾張相我又滾回山下向我的老飯店 - Leon。


Leon係ST响好多年前介紹我吃的青口專門店,惠於香榭麗大道的Leon係貴過其他區的分店。不過香榭麗大道的Leon其實都係比利時的分店。除了ST,我亦與GL來過。
依然點返我叫開的煙肉白菌白酒青口(附送薯條) -

吃飽之後我就返去交租,勞碌至晚上七點多,ST和我整裝待發去今次全個巴黎trip的highlight - 好好好好好味嘅3 -course meal的餐廳。
餐廳叫做 Le Grappillon (32, Rue Tiquetone - website: www.legrappillonparis.com)

我的Set就是 starter - 鵝肝、黑松露丶蛋湯

main course - 小羊肉餅
dessert - Rum 酒 donut 加 cream

ST's set就是 starter - 帶子

main course - 帶子加炒飯


dessert - 心太軟

就係咁我的巴黎搵食之旅好圓滿結束了。

2010年1月28日星期四

Paris Day 2

第二日勁hea,中午二時正才出門去行outlet。

三點咁上下吃了個三文魚包(冇影相),跟ST約好晚上九時才去龐比度附近的川菜館吃她喜歡的酸菜魚湯。

咁我當然偷偷地在六點鐘去搵吓ST成日講好好味食crepes專門店 - Creperie de JosseLin (67 Rue du Montparnasse, Edger Quinet Metro站)

我叫了有bacon, 蛋和茄子醬的crepes, 加一杯expresso。其實我食緊時想我英國發跡地球Staffordshire的確Oatcake, 唯一不同這個薄餅跟bacon香口很多。
ST講只有全統的布尼坦人(Brittany)才做得出這麼美味的crepes。

店內精緻的裝修 -



由於薄餅店距離美味的餅店不遠,我當然唔會放過逛西洋果子店的機會。Gerard Mulot位於 Mabillon Metro附近 (76 Rue de Seine)。雖然已經是晚上八點,依然有很多人在店內,揀嘢、俾錢都要各排隊。

我選了這兩款做飯後甜品。

晚上九點會合了ST就到川菜吃晚飯,我們點了怪味雞、酸菜魚、烤羊串(missing in the pic, but very delicious)。


2010年1月26日星期二

Paris Day 1

為了免費住宿和巴黎美食,我背上我的背包乘歐洲之星去打攪老朋友ST。
ST第一天午餐就帶了去她舊居的飯堂 - L'INEDIT CAFE. (Line 8 Daumesnil Metro 站)



在朋友舊居附近的CAFE


L ' INEDIT CAFE

友人推介鵝肝、鴨肉、火腿沙拉 (吃完之後實在太滿足=FULL,本應這cafe的甜點是十分好吃的,但係真係無位放入肚,只好喝了杯espresso便開始逛遊巴黎。)


Day 1 晚餐就是Fallafel - 位於St. Paul Metro站附近的L'as du Fallafel (34, Rue des Rosiers)。店外張貼著各國旅遊書的介紹,真的很出名。由於不是太餓,我只叫了外賣吃。

放些菜、放些豆、放些炸物、放些漿汁入Pita度 - 就係 '花拉菲'








中間著羽絨的型男就是外賣收數員,先付錢再給你飯票。









Top 10 '09 年十大ipod播放中文歌

Top 10 '09 年十大ipod播放中文歌 Chinese Singles (from my iPod counter)

1. 徐佳瑩 - 出口

2. 王菀之 - 迷失藝術
3. 蕭賀碩/ 伍家輝 - Long D. / 遠距離戀愛

4. 何韻詩 - 冰心

5. 謝安琪 - 年度之歌

6. 陳綺貞 - 下個星期去英國

7. 張懸 - 關於我愛你

8. 張智成 - 迷魂陣

9. MR. - 無謂再假

10. 方大同 - 紅豆

2010年1月25日星期一

陪我看演唱會


距離上次看 Kings of Convenience 的演唱會已經係為5、6年前,那次係唯一一次在英國睇演唱會。那次有新加坡朋友加分一口答應陪我睇,而KOC的確無令我們失望。之後,唔知點解無再在英國睇音樂會,可能身邊的朋友都冇興趣。其實我很想參加下 V-Festival 和 Glastonbury Festival,可以好good咁曬吓太陽、飲著Be-ru、un吓un吓聽音樂。
悶咗幾年之後,返咗香港就勁睇演唱會 (雖然唔係每個月都睇)。 今朝在網上已經買了 Kings of Convenience 三月二十五晚的演唱會。唔知點解今次特別叫其他朋友陪我睇,因為係 free standing 的關係,你見post又有興趣就快啲去 www.hkticketing.com 自己買張飛陪我睇,包你一定好滿意離開演唱會場館。唔識我的、身邊又冇陪你睇,見post都去買飛啦,可能逼吓逼吓我企咗你隔離陪你睇。

2010年1月23日星期六

沒那麼簡單


之前在面書有朋友介紹的一首歌,小琥老師的"沒那麼簡單"。唱法方面不用提,不是過度激情的演譯方法,淡淡的就是她殺死你的地方。作曲方面有蕭煌奇(台灣創作歌手),作詞有姚若龍老師。歌詞內句句真實,對於單身的你會有多少的共鳴?

沒那麼簡單 就能找到 聊得來的伴
尤其是在 看過了那麼多的背叛
總是不安 只好強悍
誰謀殺了我的浪漫

沒那麼簡單 就能去愛 別的全不看
變得實際 也許好也許壞各一半
不愛孤單 一久也習慣
不用擔心誰 也不用被誰管

感覺快樂就忙東忙西
感覺累了就放空自己
別人說的話 隨便聽一聽 自己作決定
不想擁有太多情緒
一杯紅酒配電影
在周末晚上 關上了手機 舒服窩在沙發裡

相愛沒有那麼容易 每個人有他的脾氣
過了愛作夢的年紀 轟轟烈烈不如平靜
幸福沒有那麼容易 才會特別讓人著迷
什麼都不懂的年紀
曾經最掏心 所以最開心 曾經

想念最傷心 但卻最動心 的記憶


2010年1月22日星期五

頭痛

經過漫長的假期後,最後都是back to square 1 - 搵工。想找的就不想要我,不想要的就打了電話來。真有點迷網,唯有當係給自己的鍛鍊。 二月底為期,希望再有奇蹟出現完成我的 impossible mission。

2010年1月3日星期日

伍家輝 我瘋你

認識伍家輝係因為買蕭賀碩專輯,兩張albums裏面都有一首跟伍家輝的合唱歌。而今次伍發的專輯裏都有蕭的合寫詞,可見兩人合作密切。

其實伍不是樂顫新人,在發片之前已經為許多歌手寫歌,另外他也為新加坡電影881作唱主題曲 - 一人一半。

之前網上有許多留言話未見伍的真人還以為他是個女生,另外亦有人話佢係新加坡青峯(其實佢係新加坡發展的馬來西亞人)。我自己覺得都不是那麼女仔聲,同青峯的唱歌方法更加有很大分別 (anyway,兩個人唱的歌我都很喜歡)。

他的專輯要等返港才能買,唯有聽下睇下youtube來止渴。



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed