2010年6月30日星期三

冰島 Night 2。2 – 北極光

你是北極光 震憾也耐看 怎可有更迷人風光
我相信與愛侶同尋訪 看過這世界奇觀 便有幸福將飄降

北極光其實都係冰島之旅的另一個highlight,原本按排在第一晚,可惜到埗時滿天厚雲。旅館代旅行社通知我們改到第二晚,始終都係大自然現象並非人能夠控制得到。

另外北極光出現在冬季,夏天book唔到Northern Light Tour (最早的是10月1日)。其實tour係好low cost production,只是提供一個導賞員給一部旅遊巴,車了所有遊客由好多街燈的市中心去到一個黑孖孖的海旁,咁樣盛謂廿幾三十歐羅。

我們由九點吹了一個鐘風,大約十點幾才發現天上出現白光。係白光,雖然相機拍出是綠色的。

我們應該是幸運的一群可以睇到白光,之前有朋友來過,不過只是吹了兩個鐘風。

十一點幾返回酒店,肚餓到死,好在我地有帶合味道。



好在帶了盲俠行的小電筒,咁黑用大電筒會影響其他觀‘光’客。



我由屋企上機場巴士,坐到半路,才發現冇帶腳架,好在‘花朋友’不嫌我煩地借腳架我影下。



曝光要十幾30多才可以影到綠光。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed