2010年6月29日星期二

冰島 Day 2。1 - Golden Circle

這個Golden Circle Tour主要包括,早上參觀地熱發電廠、Gullfoss瀑布、午飯前地熱噴泉(Geysir)、下午冰島國家公園遊 (飲食唔包)。



地熱發電廠

早上參觀地熱發電廠,有點像field trip,由於冰島位於兩塊海洋板塊中的裂谷(mid oceanic ridge)之上,冰島的土地是由新退出來的地墁組成,同時冰島上有很多火山,所以冰島很早期就發展了地熱能源。



發電廠變Lecture Hall



尼張Slide show左全個冰島的hotspots (產生地熱的地方),去第二張Slide唔該



Borehole Core – 堪探鑽出來的石柱,有成千米咁長 (這個display出來是濃縮版)

Gullfoss瀑布 (英文解作: Golden Falls)



雖然唔係好凍嘅天氣去,但係地上已經結冰,冼到飛起,行去睇瀑布一步一步心,仲有朋友以為我呢D肥仔重心又穩又低,起勢拉著我行(有同過行山的朋友,一定唔會咁做,佢地會盡量距離我遠D,會留d空間俾我冼低,咁樣唔會累街方、唔會連累到佢地)。



咁靚又咁空曠嘅景,往往令你有大叫的衝動、同時往往你會因唔知叫乜好而乜都無叫到。

Geysir – 無音樂嘅天然噴泉



Geysir可謂係呢個Golden Circle Tour 嘅 Highlight,這個大約6分鐘噴一次水的天然噴泉,令所有人屏著呼吸,拿起相機,當中當然有我。

我幫大家等左幾個六分鐘才拍到的 -


最後一站國家公園





除了靚景之外,這裹亦是遠古冰島國會開會嘅地方。


要影靚景,零難度 (我自己覺得咋)

回程我地去了一間好local又好出名的Fish Stall喝龍蝦湯、吃帶子、鯨魚肉skewers,鯨魚肉其實好腥,不是人人接受到。







下集返來再睇low cost – high profit margin既 2。2 北極光之旅。

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed