2012年4月29日星期日

新工第一個星期

終於過咗新工第一個星期 - Orientation Week,由於新到貴境,除了認識公司 Culture、Employee Guidelines、Health & Safety外,我仲要去忙開銀行戶口(等公司出到糧俾我)、搞類似加國國型的MPF /National Insurance Number -  (這裡叫做Social_IN)、搵屋等等...

其實之前去英國做嘢,都是這樣忙,所以今次再申請所有東西,都有很多在英國中部小鎮的flash back。 另外,自己又會比較加拿大和英國,諗下諗下又覺得有啲掛住英國的生活 (雖然我臨離開倫敦時,時常口、心掛住討厭英國)。

不過,今次返工第一日,應該係最難忘。其實今次過來做嘢,多多少少都憧憬跟一位被老闆激讚的同事,希望跟呢位叻人學嘢。雖然只是interview的一、兩天見了面,不過最記得佢放口風話我application應該冇問題。今次第一返工,line manager話佢遲返公司。等到3點,line manager突然call齊全部人開team meeting公怖佢在上星期日(我到加拿大的那天)踩單車時心臟病死了。星期五,出殯日全full team (except me)去跟說 goodbye,亦有特別job code for his funeral。

其實我自己覺得去又不是,唔去又好似全... 我最後無去,趁無人我狂打電話搵屋住。

我差點做到你徒弟的Stephen,希望你RIP。
 

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed